Ana içeriğe atla

Tuhaf hetero erkekler

Arkadaşlar biri bana açıklasın anlatacagım durumu,
Hetero erkekler, kendi aralarında neden whatsap grubunda penis paylaşımı yapar?
Neden sürekli birbiriyle bel atlı sakalar yaparlar?
Neden sürekli bir gey muhabbeti döndürürler?
Neden g*tünü açıp arkadaşlar arasında saka yapmaya çalışır?
Neden sürekli bir belaltı muhabbeti döner?

Anlam veremiyorum bazı şeylere, kafamda deli sorular.
Bir erkek yurdu düşünün içinde eşcinselleri aşagılayan fakat kendileri sürekli bir penis gösterme,
dus alırken makarasına duştan çıplak cıkarak koridorda koşma ve ya biri duş alırken onu gözetlemeye çalışma, kendi arkadaşlarına hep bir gey muamelesi yapma fakat kendisininde sürekli akıl almaz şeyleri yapması.

"Aç sakso çekicem, seni becermek istiyorum, penisin çok iyi ya, bir kere versene"
ve daha niceleri..

Ben gerçekten bu arkadaşların kız sevgilisi olmasa eşcinsel olduklarına tespit koyucam.
Fakat biseksuel olduklarınıda düşünmüyorum.

Bunlar ne tür insanlar?
Bunların heterolar içinde bölümlenmiş yönelimleri var mı?
Eşcinsellerin yapmadığı hareketleri yapan bu arkadaşlar nereden alıyorlar bu cesareti.
Biri bana bu arkadaşların neyi amaçladıgını anlatabilir mi?


Yorumlar

  1. Bu tarz şaka altında sergilenen gerçekler ergenlik dönemlerinde ayyuka çıkıyor. Penis merak simgesi oluyor. Hepimizin başından geçmiştir yada şahit olmuşuzdur zaten şakasına(!) arkadaşının penisini tutup istiklal marşı okutma olayının :P Diğer penisleri merak ederiz boyu benimkinden uzun mu acaba diye. Bir başkasının penisine dokunmayı yada bizimkine dokunulmasını isteriz tüm erkekler olarak bence tabi. Bu sebeple normal karşılamak gerekir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ergenliktir, meraktır bu konuda haklısınız. Fakat bahsettiğim insanlar üniversiteli ve ergenliklerini çoktan geçmiş insanlar beni düşündürende bu :)

      Sil
  2. Erkekler,bizim kültürümüzde çok rahat yetiştirilir.Tabi böyle
    "Aç sakso çekicem, seni becermek istiyorum, penisin çok iyi ya, bir kere versene"
    diyenleri hiç görmedim.Yuhh!
    Bu gençlik nereye gidiyorr.Iyi ahaha güzel yere gidiyor.Her şey şex için ahahaha.Aşk demek sex demek.Ohaa:)
    Bakın eşcinseller mütevazı olur.Fakat heteroseksueller tam bir fırlamlar.Tabi bu erkek çocukların yetişme tarzlarından kaynaklanıyor.



    YanıtlaSil

Yorum Gönder