Ana içeriğe atla

Kayıtlar

Günün Konusu

Erkeklerden Hoşlandığını Söyleyen 10 Yaşındaki Oğlunu İşkenceyle Öldürdü!

Üvey baba, 10 yaşındaki oğlunu öldürdü. Anthony Avalos 20 Haziran günü öldü. Yetersiz beslenmeden zayıf düşen vücudu, morluklar ve yanık izleri içindeydi.
Anne Heather Barron ilk yardım servisini aradığında “merdivenden düştüğünü” söylese de, Anthony’nin kız kardeşi çok başka bir hikaye anlattı. Kızın ifadelerine göre üvey baba, Anthony’nin kafasını ölümünden saatler önce 10 kere sağa sola vurdu.

“Bir sabah uyandı ve… Garipti.”

“Annem hastaneye gideceğimizi söyledi fakat Anthony uyumak istedi. Annem uyumasına izin verdi. Fakat bir süre sonra nefes almadığını söyledi.”

“Hastaneye gitmeden önceki akşam Kareem (üvey baba) Anthony’i kollarından tutup kafa üstü düşecek şekilde yere bırakmıştı. Bunu aşağı yukarı 10 kere tekrarladı.”

Anthony hastaneye götürülse de hayatını kaybetti.
Avukat Jonathan Hatami’ye göre, aile Anthony’i kemerle, hortumla ve yumruklayarak dövmüş olabilir. Bir başka iddia da çocuğun sık sık ve saatlerce bir odada kilitli tutulup aç bırakılıyor olması. Yetersiz besl…
En son yayınlar

Almanya, Doğum Sertifikalarına Üçüncü Bir Cinsiyet Seçeneği Ekledi

Almanya LGBT haklarında örnek olmaya devam ediyor. Eskiden erkek, kadın veya boşluk olarak doldurulan alanda artık boşluk yerine “farklı” kullanılabilecek.

Bu durum hem interseks, hem de trans bireyler için zafer niteliği taşıyor.
13 Aralık Perşembe günü hayata geçen değişikliğin temeli, 2017’nin Kasımında açılan bir davaya dayanıyor. İlgili dava interseks bir Alman vatandaşı tarafından, kadın ve erkek haricinde üçüncü bir cinsiyet seçeneği ihtiyacı ile açılmıştı.  Davanın bağlandığı karara göre, hükümet 2018’in sonuna kadar ya üçüncü bir cinsiyet seçeneği sunacak ya da tüm resmi belgelerden cinsiyet bölümünü kaldıracak.

Şansölye Angela Merkel ise Ağustos ayında konuyla alakalı yapılan oylamada, oyunu ekstra cinsiyet seçeneğinden yana kullanmıştı.

Almanya haricinde ikili sistemin dışındaki vatandaşlarına seçenek sunan ülkeler ise aşağıdaki gibi:
Avustralya, Avusturya, Danimarka, Hindistan, Hollanda, İrlanda, Kanada, Malta, Nepal, Pakistan, Uruguay ve Yeni Zelanda.

ABD’deki bazı eyalet…

Ahmet Kural'ın Suçsuz Olduğu Ortaya Çıktı

Merhaba arkadaslar.
Ahmet kural ve sila gencoglu olayini biliyorsunuzdur. Ciftin cok guzel dillere desten iliskileri vardi. Daha sonra bir ayrilik yasandi. Ardindan tekrar baristilar ve cok gecmeden dayak haberleri cikti ortaya. Ahmet kural sila gencoglunu dovdu iddiasi yayildi.
Butun haberlere konu oldu.

Ahmet kurala linc kampanyasi baslatildi.
Sanatcilar, fenomen kisiler ahmet kurala hakaretler yagdirdi. Sila gencogluna destek cok buyuktu.

Niyahet darp raporu sonuclari aciklandi adli tipta yapilan incelemelere gore sila gencoglunun aldigi darbe ve ezilme morluk izleri yakin zamana ait oldugu saptanamadigi icin sila gencoglunu ahmetin kuralin dovdugunu kanitini cikartamadilar. Yani izler arastirmaya gore biraz daha eski izlerdi. Olay zamanina yakin morluklar degildi. Bu yuzdende tiptaki arastirmaya gore sila gencoglu basvurdugu davada kazanamadi.
Bu durumda ahmet kuralinda sucsuz oldugu ortaya cikti.

Tum sosyal medya hesaplarinda ahmet kuralin soyledigi bir soz paylasildi.

&quo…

Erhan Nacar Kimdir? Tüm gerçekler ortaya çıktı

Merhaba arkadaslar
Bu haberi okuyorsaniz Erhan Nacarin kim oldgunu az cok biliyorsunuzdur.

Erhan nacar bir anda gundeme youtuberler uzerinden giren ve medyaninda yardimiyla bol bol gordugumuz bir kisidir.

Youtuberlara sacma sapan iddalardan dolayi dava actigini , onlarin cocuklar icin tehlikeli insanlar oldgunu soyleyen ve gundemde uzunca bir sure kalmayi basaran biridir erhan nacar.

Fakat bu surecte cok kisinin ustune oyunlar oynadi. Primler yapti. Fakat gun gelip devran dondu ve tekrar su sozu hatirladik. Baskalarini elestirip taslamadan once kendi yaptiklarina bakmalisiniz. Erhan nacar tamda ornegiydi bunun.

Erhan nacari biraz arastirdigimizda aslinda kendisinin gecmiste yaptigi cok ahlaksiz ve kotu davranislari, yaptiklari bulunmakta.

Kendisine cocuklari sosyal medyadan koruma dernegi adi altinda bir yer acmis. Fakat gecmise baktigimizda kendi 6 yasindaki cocuguna zorla icki ve sigara icirmeye calisan bir adam oldugu ortaya cikiyor.

Ayrica siddetten, kufurden, haramdan, paradan …

En İyi Youtuber Altın Kelebek Ödülü 2018

ORKUN IŞITMAK KİMDİR? Orkun Işıtmak, 8 Ocak 1996, İzmir doğumlu, YouTube'da faaliyet gösteren vlogger'dır. İstanbul Üniversitesi'nde okumaktadır. 2012 yılından beri eğlence ve oyun içerikli videolar çekmektedir. 2018 yılında "Iyi Oyun" filminde oynadı. Orkun Işıtmak, Vali Vecdi Gönül Anadolu Lisesi ve İstanbul Üniversitesi'nden mezundur. Şu an İstanbul'da ikamet etmektedir. 18 Nisan 2010'da "Orkun Işıtmak" adlı YouTube kanalını kurmuştur. Mart 2018 itibarıyla Orkun Işıtmak adlı YouTube kanalında 5.320.018 abone, 1.147.933.616 görüntüleme ve 1.182 video istatistiklerine sahiptir.

EN İYİ YOUTUBER ÖDÜLÜNÜ ORKUN IŞITMAK KAZANDI.
Evet arkadaşlar bildiğiniz üzere bu ödülü orkun ısıtmak aldı bu sene. 2017 yılında Enes Batur bu ödülü almıştı fakat elinden tekrar alınmıştı saçma sapan olaylardan dolayı.
Orkun ısıtmak bu ödülü almadan tekrar bir vlog başlattı ve tüm günü vlog şeklinde videoya çekti.
Onun heyecanını mutlulugunu bu odulu ne kadar çok hak …

Eşcinsellerin 2019 da acilen bırakması gereken 9 şey

2018 gerçekten uçtu gitti. 

Ancak her yeni yılda olduğu gibi, hayatımızı iyileştirmek için yeni bir umut doğuyor. LGBT’ler için daha iyi şeyler yapmanıza yardımcı olacak bir “yeni yıl, yeni ben” ilhamını arıyorsanız, bu içerik tam olarak sizi ilgilendiriyor.

1- “Pasif olmaktan” utanmak

Bu aslında ataerkilizmin dayattığı saçmalıkların sonuçlarından öte başka hiç bir şey değil. Altta olan zayıftır, üstte olan güçlüdür zırvalarını 2018’de bırakalım lütfen.

2- Bifobik olmak
Bifobiniz, LGBT topluluğundaki biseksüellere zarar veriyor. Los Angeles Times gazetesinin haberine göre, biseksüel insanlar, yanlış anlaşılmalarla uğraşmak istemedikleri için açılmaktan kaçınıyorlar. Ek araştırmalar, biseksüel insanların cinselliklerini gizleme olasılığının altı kat daha fazla olduğunu ve lezbiyenlere, gaylere, LGBT olmayan bireylere oranla, kendine zarar verme ve intihar düşüncelerine daha yatkın olma ihtimalinin daha yüksek olduğunu gösteriyor. Evet, insanlar birden fazla cinsiyete ilgi duyabilirler.…

Şeyma Subası ve Hakan Sabancı Birlikte Mi?

Arkadaşlar evet bildiğiniz üzere şeyma subası ve acun ılıcalının ayrılıgı bomba gibi gündeme düşmüştü..

Şeyma subası boşanmanın ardından hemen apar topar kızıyla birlikte miamiye gitmişti.
Orada storyler eglenmeler clupler derken yeni söylentiler dedikodular geldi.

Şeyma subası bir clupte eglenip story atarken arkasında bir an Hakan Sabancı yı görür gibi oluyoruz.

Sonra Hakan Sabancının profilini girip kurcaladıgımızda onunda miamide oldugunu görüyoruz.

Şeyma Subası ile takipleşiyorlar ve Şeymacıgımız Hakan Sabancının son zamanlarda paylaştıgı tüm postlarıda like atıp es geçmediğini görüyoruz.
Bunlar da bize tam olarak şunu düşündürüyor. Acaba Şeyma Subası ve Hakan Sabancı ne alaka?

Ne yapıyorlar Miamide ..

Eeee bunuda bekleyip yakın zamanda göreceğiz.

Bilgiler geldikçe paylaşıp olayın dogrusunu sizlerle paylaşacagım.. bol dedikodulu günler :)

Call Me By Your Name Devamı Gelecek Mi?

Merhabalar sayın okurum,
Bildiginiz üzere vizyona girip daha sonrasında yakın bir zamanda internete düşen bu lgbt konulu filmimiz çok izlendi ve çok konuşuldu.
Filmi bende izledim (internetten)  Hani filmi izlemeyenler olabilir oyuzden çok içerikten bahsetmiycem fakat film çok çok güzel bir film. Sadece film sonunda size şunu düşündürüyor  Neden böyle bitti? Devamı olacak mı?
Tarzında sorular bırakıyor kafada. Ben açıkcası çok begendim fakat yinede devamı olması gerektiğini düşünüyorum derken...
Büyük haber geldi arkadaşlar..
Sadece ben degil izleyen birsürü izleyici bu şekilde düşünüyormuş..
Yakın zamanda filmin yazarı da bu fikre katıldıgını ve bu filmin kitabının ikincisini yazmakta oldugunu belirtmiş twitter hesabı üzerinden.
Aynı zamanda beklememiz gerektiğini söylemiş.. hazırlıkları yapıp kadroyu ayarlıyorlayacaklarmış.
Yani Call me by your name 2 nin yakın gelecekte hazır oldugu haberini göreceğiz..
Film fragmanını şöyle bırakayım bakın bakalım.

Tumblr, Pornografik İçerikleri Yasaklayacak

En sevdiğiniz GIFleri ve videoları stoklamanın vakti geldi. Çünkü Tumblr yakında tüm pornografik öğeleri yasaklayacak.

Yürürlüğe girecek olan yeni kurallar çerçevesinde platform, 17 Mayıs’tan itibaren pornodan temizlenecek.

Kararın altında yatan sebep ise, Apple’ın otomatik filtrelerine takılan uygulamanın “çocuklara uygun olmadığı” gerekçesi ile App Store’dan kaldırılması.

Yeni kuralarda yer alan ifadelere göre Tumblr’a artık, “Gerçek insan cinsel bölgeleri ve kadınlar tarafından gösterilen meme ucu görselleri ve videoları” yüklenemeyecek.

Kurallar gerçek ile karıştırılabilecek kadar gerçekçi görsel materyali de kapsıyor. Fakat Tumblr pornografi ile sanat arasında bir çizgi çizmek istiyor.

“Haber değeri taşıyan, sanatsal veya eğitim amaçlı görsellerin paylaşılmasında bir sorun olmayacak.”

Almanyada evli eşcinsel çift sayısı

Merhaba sayın okurum, Bugun mutlu, renkli güzel bir yazı yazıyorum size. Almanya 1 Ekım 2017 de eşcinsel evliliğini yasallaştırmıştı. Bugun lerde üzerinden 1 yıl geçti. Almanyada şuanda evlilik sayısı 7 binden fazla sayıya ulaştı. Araştırmalara görede Almanyada evlenen her 4 çiftten biri eşcinsel çift evliliğiymiş. Bunlar güzel rakamlar. Sayısal verilen istiyorsanızda yazının devamına ekliyorum geri kalan yazıda alıntı olucak Seviyorum sizi..

Buraya tıklayıp ayrıntılı haber seklınde okuyabilirsiniz.

Eşcinsel haklarını nasıl kazanırız?

Merhaba sayın okurum Uzun zamandır yazmadığımın farkındayım. Tabi siz bunun farkında olmayabilirsiniz J Bugunki yazımda türkiyedeki eşcinseller ne kadar ilerleme kaydedebilmiş, biraz bunu konuşalım. Arkadaşlar gerçekten tamam, film festivalleri gerçekleştiriyoruz. Daha çok eşcinsel filmlerini Türkçe alyazı ekleyip insanlara ulaştırmaya çalışıyorsunuz. Dernekler sürekli toplantılar ıvır zıvırlar düzenliyorlar. Maalesef ki ne yaparsak yapalım türkiye toplumu bizi kabullenmeyecekler. Gerçekten okadar çok sığ görüşlü bir topluma sahibiz ki 15 yıl 20 yıl geçsede bir değişim olacak mı ? HAYIR! Bu kafayla hiçbir şey değişmez. Ben mi çok abartı düşünüyorum bilmiyorum ama bazen direnerek, savaşarak birşeyleri kazanabiliriz. Evet “Bu türkiyede çok zor” dediğinizi duyar gibiyim. Fakat şundan vazgeçin; gizlenmekten, sürekli deli gibi sex arayışında olmaktan, insanlara bizi sapkın gibi göstermekten vazgeçin ve lütfen olmanız gerektiği gibi olun. İnsanlara bizim ne kadar güzel ve renkli olduğumuz…